Welcome back! Whilst you were away we added the functionality to view auctions and bid in pounds.

We are hiring!

Forum (92830 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Enige plaats voor melden van problemen met veilingen > Catawiki veilingbericht wat ik niet heb gestuurd.

7 berichten

Harry56 200 berichten

Wellicht een systeemfout ?  Ik kreeg een bericht inzake een gewonnen veiling Bessy s wat al lang is afgewerkt. De verkoper snapt terecht niet waarom een oud bericht  weer is verstuurd. Ik zie dat ook niet in mijn verzonden berichten. Ik heb nergens op gedrukt.

Van: Constant Schmidt via Catawiki (verwijderd door moderator  - geen emailadressen plaatsen in berichten)
Verzonden: woensdag 11 oktober 2017 14:57
Aan:
Onderwerp: Re: Verzoek verzending , Betaling ontvangen Catawiki veiling 12 x Bessy 1e druk

Bonjour . Je ne comprend pas bien ce message car je n’ai rien acheté . 

Je ne comprend pas non plus pourquoi je recois des mails de clients  de ventes qui ont déjà eu lieu …

Merci de gérer ces problèmes . 

Constant Schmidt . 

Le 10 oct. 2017 à 14:47, Harry via Catawiki

Boekenmagazijn 2,953 berichten

Idem hier, een bericht van 12 juli is gisteren via de mailserver van Catawiki verzonden alsof het nieuw was. Grote verwarring bij de ontvanger.

Van: Boekenmagazijn via Catawiki

(verwijderd door moderator  - geen emailadressen plaatsen in berichten)
Verzonden: dinsdag 10 oktober 2017 15:49
Aan: Tweedehands
Onderwerp: Re: Betaling ontvangen Catawiki veiling

vinjatvideogame 85 berichten

Ik ontving op 9 oktober 4 berichten die al in juli en augustus verzonden blijken te zijn. Heb dit dezelfde dag gemeld bij de helpdesk van Catawiki.

Op 10 oktober ontving ik deze reactie:

"Hartelijk dank voor uw bericht. We betreuren het ten zeerste dat wij u op 9 oktober 1 of meerdere vertraagde email berichten hebben verstuurd. Onze oprechte excuses! Het is niet nodig om verdere actie naar aanleiding van de ontvangen emails te nemen.

Ons technisch team heeft het probleem verholpen. Nogmaals onze excuses."

Arco Catalogus manager 7,974 berichten

Zal morgen eens navragen wat er gebeurd kan zijn...

Was bugje en is direct na ontdekking al verholpen.

Boekenmagazijn 2,953 berichten

direct na ontdekking

Hoeveel van die mails waren er toen al verstuurd? Paar duizend?

Geen idee. Er was blijkbaar ooit iets blijven hangen of zo. Belangrijkste voor mij is te weten dat dat kraantje nu dicht zit.

Reageer op onderwerp