Welcome back! Whilst you were away we added the functionality to view auctions and bid in pounds.

We are hiring!

Forum (91941 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Strips algemeen > Kartonnen dozen voor strips

8 berichten

iamgillianv 8 berichten

Hallo,

Ik zou graag mijn strips fatsoenlijk opbergen (op de moment staan ze in een Kallax kast met een laken erover voor het zonlicht). Dit is natuurlijk niet echt gemakkelijk om strips uit de kast te nemen en ziet er niet uit. Bij gebrek aan een plaats waar geen zonlicht komt dacht ik om ze in kartonnen dozen te steken (rechtopstaand natuurlijk). Nu heb ik even rondgekeken op internet, maar ik vind geen enkele doos waar de strips een beetje proper in gezet kunnen worden. De meeste dozen zijn niet hoog genoeg en LP dozen zijn iets te groot in de breedte (ziet er niet uit). Weet iemand goede kartonnen opbergdozen met deksel waarin hardcovers passen (Blacksad, Bouncer, Mattéo).

Groeten,

Gillian

Ted Moderator 884 berichten

Heb je het al geprobeerd met dossierdozen. Deze heb je in verschillende maten en de hoogte is over het algemeen A4+

Jilles Catalogus beheerder 1,947 berichten

Deurtje voor de kast....

iamgillianv 8 berichten

Archiefdozen zijn gemaakt om kaften met de rug naar boven in te steken waardoor ze niet hoog genoeg zijn. Ikea verkoopt inderdaad deurtjes voor hun Kallax kasten. Het enige probleem is dat die deurtjes joekels van scharnieren hebben, wat er voor zorgt dat ik bij een vol vak niet bij mijn boeken kan die achter de scharnieren staan.

Ted Moderator 884 berichten

Je kan de dosierdozen ook rechtop zetten. Bijna mijn hele weekbladverzameling staat op deze wijze netjes gesorteerd. 

stripverzamelaa 111 berichten

Mijn strips staan in kasten model "Billy" van de zweetse meubelwinkel, en deze zijn ook met deurjes te koop, en redelijk van aankoopprijs.

Wil hier zeker geen reklame maken voor IK.A

makka49m 1 bericht

Op risico van reclame te maken voor hogergenoemde Zweedse meubelgigant.

Misschien eens kijken bij kleine opbergers.

Kartonnen doos met deksel " Pappis " , 0,75€/stuk, afmetingen 25/34/26.

Die kun je plat of recht zetten en pimpen naar eigen smaak :-)

IJZERBROOD 5 berichten

Ik heb bij Archonia.com een tijdje geleden nog wat prima dozen gekocht.

Zoeken op 'Magazine storage box' levert drie resultaten op, waarvan de 'Graded magazine storage box' de grootste is. 

Mijn ervaring met deze dozen is uitstekend, ze zijn sterk, redelijk goedkoop, met deksel en je vouwt ze zo in elkaar.

Misschien is dit wat je zoekt?

Reageer op onderwerp