Welcome back! Whilst you were away we added the functionality to view auctions and bid in pounds.

We are hiring!

Forum (94115 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Problemen met de site > Feedback

27 berichten

baronselderie-5 980 berichten

Waarom kan in een Shop wel het Feedback geopend en gelezen worden en bij een Veiling niet als men daar op bijv bij een Veiling item op de 99,2% 1243 beordelingen klikt komt de mededeling can not uploud ??

Arco Catalogus manager 8.254 berichten

Gaat bij mij goed. Graag een linkje naar het kavel waarbij het jou niet lukt...

Hallo Arco bij allen kavels zowel als ik op NL ga of op D net nog gecontroleert als ik in het Kavel op de bijv 100 % 123 beordelingen klik lukt het niet,

ga ik dan op de naam van de aanbieder daarboven in het Kavel komt er een nieuwe  pagina  waarin deze aanbieder heeft bijv nog 3 andere kavels op de veiling daar  boven  links op deze pagina de naam plus land vlag en daaronder weer Bijv 100% 123 beordelingen klik ik ook hier komt weer dat de hele pagina licht grijs wordt en in het midden de text this can not upload zowel op mijn werk en thuis twee heel verschillende aanbieders /Providers Firefox en Avira mvrg Peter

Gooi eerst je browsergeheugen (cache) maar eens leeg...

Dat gebeurt elke dag automisch net handmatig gedaan verandert niets stel net vast bij feedback geven stonden er nog een paar open dat ik bij shop ankoop gewoon feedback kan geven bij veiling aankoop niet daar reageert de knop opslaan niet waren beide posetief geprobeert met text en zonder het zij zo

Net feedback gegeven op de veiling. Werkte prima. Als probleem niet te reproduceren is, kan ik niets voor je doen.

ja ben alleen verbaasd dat alles in de shop lukt feedback enz bij de veiling  niet hoewel naar feedback gevraagt wordt zal op mijn werk een it vakman eens laten kijken is daar een vlinke hangen  paar duizend pc aan de moeder

stripverzamelaa 133 berichten

Heb momenteel een probleem om iets in mijn verzameling, of in mijn shop te bekijken.

Krijg steeds de volgende opmerking:

"Maximale aantal requests overschreden

U hebt te veel verzoeken binnen een bepaalde hoeveelheid tijd verzonden. Wacht alstublieft een ogenblik voordat u de pagina opnieuw opvraagt."

Weet u reeds van dit probleem @arco

Ja. Blijkt tot nu toe altijd aan het cachegeheugen van de browser op de computer te liggen. Leegmaken en nogmaals proberen... Ik hoor het daarna graag.

Heb deze leeg gemaakt, kon daarna 1 item zoeken in mijn verzameling.

Bij de 2de zoekopdracht kreeg ik reeds opnieuw dezelfde opmerking.

Of doe ik iets niet juist, bij het leegmaken van het geheugen?.

Ben maar een amateurtje, wat betreft computers.

Nu PC opnieuw opgestart, en blijkbaar lukt het nu "voorlopig" wel.

Is dit een "voorlopig" probleem, of kan dit nog gebeuren, daar ik dit enkel heb op de site van Catawiki.

Kan wel eens gebeuren. Elke computer heeft een geheugen waarin veelgebruikte webpagina's worden opgeslagen en dat geheugen kan wel eens van streek raken... Bijvoorbeeld als er bij ons technisch iets is gewijzigd of als er een extra beveiliging is toegevoegd, of een nieuwe versie van een bepaalde programmeertool... Dat is onvoorspelbaar. Ik had het ook een keer, twee maanden terug.

Bedankt voor de info en de hulp.

Voorlopig werkt alles terug goed.

De IT expert heeft op 3 verschillende Computers ook mijn Laptop (alles leeg gehaalt)met verschillende Providers enz enz alles nagekeken ik kan defenitief op de site van de veiling bij aankopen geen feedback geven (natuurlijk als cata er naar vraagt) nog mijn Baron rechts bovenin openen nog kan op veiling  bij een Item de feedback geopent worden ,zowel op NL en De speelt dit probleem

dit is alles wel mogelijk op de shop site en ook kan alles op heel Catawiki veder geopent worden  

jammer voor de goede Veiling verkoper kan helaas voor hem geen feedback geven

helaas is Marco er niet meer als er zulke problemen waren kroop hij natuurlijk met toestemming in mijn computer en was het binnen de kortste keren opgelost

Misschien weet er bij Catawiki iemand een oplossing Mvrg Peter

Ik zal het doorgeven...

bedankt

Kan bij de lopende veilingen, geen feedback bekijken van de verkoper.

Bent u reeds op de hoogte van dit probleem.

Ik kan gewoon op de beoordelingen klikken en dan krijg ik een overzicht...

Bij mij lukt dit dus niet, krijg dat de melding "The content could not be loaded.

Onder andere bij deze veiling:

https://veiling.catawiki.nl/kavels/16614357-matchbox-1-75-series-schaal-1-75-jaguar-e-type-no-32b

precies dat bedoel ik ook en de hele pagina wordt grijs maar wel is nog alles te zien

Er komt bij mij netjes een pop-up met alle beoordelingen. Werken jullie soms met pop-up blockers of zo?

Voor zo ver ik weet niet.

Het is zowel op mijn vaste PC, alsook op mijn laptop.

w1975 Catalogus beheerder 206 berichten

even inhakend op dit probleem:

de tekst The content could not be loaded krijg ik ook te zien als ik op de beoordelingen klik om te kijken naar wat een verkoper doet in de feedback.

Nu ben ik erachter gekomen dat in de tekst het gedeelte The content is onderstreept en als ik daar op klik krijg ik wel alle beoordelingen te zien.

Hopelijk hebben jullie hier wat aan.

Ook dat zal ik doorgeven...

Net bij 3 verschillende shop verkopers feedback gegeven nog een keer bij de veiling aankoop geprobeert lukt nog steeds niet jammer voor de zeer goede veiling verkoper heb het nu ongeveer 10 keer geprobeert lukt geef het op

Feedbacks hebben geen haast, hoor, mag volgend jaar ook nog.

weet ik maar is zijn eerste feedback  is altijd leuk als die goed is ;-)

Reageer op onderwerp