Welcome back! Whilst you were away we added the functionality to view auctions and bid in pounds.

We are hiring!

Forum (93105 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Suggesties voor de site > Fake Dali prints

35 berichten

nickvdh 13 berichten

Bedankt! Melden bij de veilingmeester helpt bij mij niet.

nickvdh 13 berichten

De info gegeven bij de kavels: Salvador Dali - L'art d'aimer d'Ovide is toch weer te gortig om te laten passeren.

Verzoek naar de veilingmeester gestuurd om er 'namaak' bij te zetten.

Hier de juiste info voor wie interesse heeft: hier

Veel veilingmeesters deden wel al een inspanning om bij kavels, waar nodig, duidelijk 'na' te vermelden!

nickvdh 13 berichten

Opgepast met de Kunstveiling modern (Frankrijk) die vandaag afloopt.

Alle grafiek in deze veiling van Dali is niet origineel maar wordt wel zo beschreven :-(

Hier die uitleg 

TeBoJa 1 bericht

Wat ik hoor zijn geen dealtjes van veilingmeesters met handelaren,zeker wel.

Vooral die [naam verwijderd door moderator. Veilingmeesters bekritiseren mag, maar alleen via de Klantenservice, of beter nog: rechtstreeks] met galery Arnold.

Laatst een Otto Eerelman ingebracht door galery Arnolt uit Gasselternijveen,bij oplettendheid door een handelaar die ik ken ,daarna verwijderd van catawiki.

Hetzelfde schilderij was verkocht op marktplaats als zijnde een kopie naar Eerelman.

Toen ben ik eens gaan spitten op catawiki en wat blijkt meerdere valse werken ingenomen door [naam verwijderd door moderator] ,waaronder een J.W.Gruyter die nu aangeboden word in het Twents veilinghuis etc etc.

Dus geen afspraken!!!

Een grote afspraak bij veel grote handelaren is labeltje erop labeltje eraf.

Echtheids rapportje erbij en klaar is Kees.

Ted Moderator 898 berichten

Ook de beste wensen voor 2018

Reageer op onderwerp