Welcome back! Whilst you were away we added the functionality to view auctions and bid in pounds.

We are hiring!

Forum (94126 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Nieuws > Neem je verzameling mee op je mobiel of tablet

69 berichten

Pecten 28 berichten

Ik heb sinds 2 dagen een klein synchronisatieprobleem.

een aangepast item (4391159) in CW wordt niet meegenomen in de synchronisatie; de oude info blijft op de mobiel staan.

Een ander verschijnsel is dat een item (4390479) dat is veranderd van zoeklijst naar verzameling wel netjes in de verzameling verschijnt, maar er blijft een "leeg" item over in de zoeklijst.

Mobiel is Android, CW versie 2.5; synchronisatie op 2 aansluitende dagen uitgevoerd, maar geen succes.

MandersH 59 berichten

Het zelde probleem als bij bovenstaande post heb ik ook met item 1633715

Verder is het dat ik de volgende comics in mijn verzameling heb opgenomen:

479265
479261
479271
479275
1186241

Vervolgens deze uit mijn zoeklijst verwijderd.

Na synchronisatie van de app staan deze niet in mijn verzameling maar staan ze nog wel steeds in mijn zoeklijst.

Android mobiel.

Ander probleem is dat ik de app ook op een ander android mobiel wil zetten maar bij deze krijg ik steeds een error melding bij het synchroniseren. Ik zou zogenaamd geen contact met internet hebben.

Pecten 28 berichten

in vervolg op mijn melding van 13-7:

een aangepast item (4391159) in CW wordt niet meegenomen in de synchronisatie; de oude info blijft op de mobiel staan.

dit is nog steeds het geval, ondanks herhaalde synchronisaties; de wijziging van 11-7 wordt niet meegenomen.

Een ander verschijnsel is dat een item (4390479) dat is veranderd van zoeklijst naar verzameling wel netjes in de verzameling verschijnt, maar er blijft een "leeg" item over in de zoeklijst.

Dit probleem is opgelost.

Arco Catalogus manager 8,284 berichten

Zou je het nog eens willen proberen?

Pecten 28 berichten

Hallo Arco,

het item is nu aangepast na de laatste synchronisatie. Bedankt.

Zojuist hebben we een nieuwe versie van CW Verzamel! voor Android in de Google Play Store gezet. Downloaden die update! Er zit nu een zoekfunctie in. (;-)

(Met dank aan Franss voor het meetesten.)

MandersH 59 berichten Puik werk. Mooie verbetering.

Michel-Rossi 59 berichten

Ah 

wist niet dat deze nieuw was ? 

Dus als ik de cw verzamel app download o mn iphone ,komt alles wat er al in mn verzameling zit er op dan ? 

Groeten 

Ja, nadat je de synch-functie hebt gebruikt.

Reageer op onderwerp