Welcome back! Whilst you were away we added the functionality to view auctions and bid in pounds.

We are hiring!

Forum (94308 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Nieuws > Neem je verzameling mee op je mobiel of tablet

69 berichten

Arco Catalogus manager 8,334 berichten

In de stores van Apple en Google staan onder de naam CW Verzamel! onze opgefriste apps waarmee je je verzameling en zoeklijst kunt downloaden naar je mobiel of tablet. Handig als je naar een beurs gaat, zeker als je er geen WiFi kunt gebruiken.

De oude Android-verzamelapp Catawiki werkt niet goed meer en wordt ook niet meer door ons ondersteund. Dit heeft te maken met een gewijzigde berichtenafhandeling door Google.

De oude Apple-verzamelaarsapp Catawiki ondersteunen we (voorlopig) nog wel, maar we adviseren gebruikers zo snel als technisch mogelijk is over te stappen naar CW Verzamel!

Uiteindelijk blijven er op termijn vier apps over: 2x CW Verzamel! voor het Verzamelaarsplatform en 2x Catawiki voor de veilingen.

rokusijsselstei 1 bericht

Mooi dat ie er is. Heb er naar uitgekeken....... Maar ik kan hem niet downlowden.

Is hier een reden/oorzaak voor? Ik ga het vandaag nog wel meer probeen maar ik meld het maar even omdat er mogelijk een andere oorzaak is.

Groet, Rokus

Grijze 136 berichten

Catawiki (voor de veiling) is de enige app die in de Apple store staat.

CW Verzamel! staat er niet meer in (ik vind tenminste niets). Ik hoopte dat de nieuwe versie er was (zonder verwijzingen naar gestopte dagaanbiedingen en dergelijke). Is deze tijdelijk uit de store gehaald ? 

Groet, Ger

Kreeg een mail van Apple dat ons jaarabonnement is verlopen. Ik ga vanavond betalen, dan is het weer snel opgelost. .(:-)

Grijze 136 berichten

Versie 2.2 (juni 2015) staat er weer. Nog niet opgefrist ?

Nee, hoor. Dat komt nog. Ze zoeken ook nog naar een oplossing voor die gekke Android-fouten...

Grijze 136 berichten

Oké, bedankt voor de info. Succes in elk geval met de updates !

Reggieke 16 berichten

De enige app van catawiki die ik op google play vind,is deze van de veilingen.

Doe ik iets verkeerd,waardoor ik deze niet terugvind ?

Reggieke 16 berichten

Toch gevonden onder CW verzamel,synchronisatie lijkt niet echt te lukken...

Lijkt?

Reggieke 16 berichten

Mijn excuses,het is toch in orde gekomen....mijn volledige verzameling staat nu op mijn smartphone.

Tijdens het downloaden bleef het scherm op inloggen staan,maar blijkbaar duurt het ophalen van in mijn geval meer dan 6000 afbeeldingen,wel een tijdje.

Ik ben in elk geval heel blij met deze app,lijkt me heel handig te zijn

bade1958 7 berichten

Een App met een gebruikerssore van 2 ** doet het ergste vermoeden. Is deze app echt een verbetering (of investeert Catawiki alleen in de veilingen)?

DisneyMeentwijc Catalogus beheerder 2,501 berichten

Ik zou zeggen, probeer het uit. Ik heb er geen problemen mee. En het blijft handig om je verzameling mee te nemen.

lucilleball 7 berichten

Goedemiddag,

ik heb problemen met het synchroniseren van mijn verzameling strips. ik heb intussen de oude versie verwijderd en 2.0 geinstaleerd maar deze blijft aangeven dat mijn aanvraag in behandeling is en dat al voor een paar dagen. wat kan ik doen heb het al een paar keer opnieuw geprobeerd maar helaas met hetzelfde resultaat.

Lucille

Het ligt deze keer echt aan ons, niet aan jou. We kampen al een week met problemen. Ik meld het hier als het is opgelost, al kan het een paar uur later dan direct weer misgaan.

Het loopt weer. Hoor het graag als ik nog restjes moet verwijderen...

mkamphues 5 berichten Beste ArcoIk ondervind nog steeds problemen met synchroniseren.De apps er af gegooid en opnieuw geïnstalleerd.Maar blijft aangevenSynchronisatie in behandeling.Dit duurt al dagen

Op 19 juni bij je blijven hangen. Opgelost.

Pecten 28 berichten

Hallo Arco,

Ik krijg voor het eerst op de nieuwe CW Verzamel app op Android een probleem met de synchronisatie.

Al 2 dagen de boodschap "Uw synchronisatieverzoek is nog in behandeling",

Kennelijk is mijn verzoek ergens blijven hangen. kan dit gereset worden?

Gr, Pecten

FenStrips 2 berichten

Beste,

Telkens als ik de CV verzamel app open op mijn iPhone krijg ik eerst een dagaanbieding scherm wat leeg is en pas na 10 seconden kan worden gesloten.

Kan ik ergens uitzetten dat ik geen dagaanbieding scherm krijg bij opstarten van de app ? Of mischien de app updaten gezien de dagaanbieding niet meer bestaat ?

Dank.

In de nieuwe versie is dit verwijderd. Over ongeveer een week beschikbaar...

keesbrandsma 1 bericht

hallo, ik heb nu al 3 maanden dat mijn synchronisatieverzoek in behandeling is. Wat moet ik doen, wachten op de nieuwe versie van de app?

Probeer maar weer. Komt door een storing in juni.

Versie 2.3.3 voor IOS staat nu in de App Store.

Versie 2.4.1 voor IOS staat nu in de App Store.

MandersH 59 berichten

Hoi,

Ik heb van de week een nieuwe Sandman TPB ingevoerd namelijke deze 6452885

Maar elke keer als ik mijn app opnieuw synchroniseer is deze niet te zien in de app (al veschillende keren opnieuw geprobeerd).

Hij wordt wel aangegeven in de lijst maar als ik het aan klik is er niks te zien.

Ik gebruik de android app.

Is hier een oplossing voor?

Ik heb dat boek in mijn testcollectie gezet, synch gedaan op Android en dat gaat goed.

fazerco 1,819 berichten

Het gebeurt ook met eigen ingevoerde items.

MandersH 59 berichten

Ik heb dat boek in mijn testcollectie gezet, synch gedaan op Android en dat gaat goed.

Na opnieuw een synchronisatie te hebben uitgevoerd werkt het nu wel.

Ik zie dat er wat dingen gewijzicht zijn. Misschien is dat de reden dat het nu wel werkt .

MandersH 59 berichten

Tijdje geleden heb ik  vele tradingcards ingevoerd in de volgende serie https://www.catawiki.nl/catalogus/trading-cards/edities-sets/1164871-marvel-masterpieces-1994

Na synchronisatie van de CW app is kaart nummer 5 (Black Bolt) van de serie niet zichtbaar in de lijst of waar dan ook in de app. Heb al verschillende keren een nieuwe synchronisaties uitgevoerd (zelf alles verwijderd en opnieuw uitgevoerd) maar de kaart blijft onvindbaar / onzichtbaar.

Kan er even gekeken worden wat het probleem kan zijn.

Gebruik de Android de app.

Nog een vraagje of sugestie. Is het misschien mogelijk om de app zo te maken dat je kunt sorteren op album nummer?

Vooral handig bij strips en tradingcards.

Reageer op onderwerp