Welcome back! Whilst you were away we added the functionality to view auctions and bid in pounds.

We are hiring!

Forum (92202 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Vertalen > vertalers gezocht!

36 berichten

baronselderie-5 Catalogus beheerder 955 berichten

Ok Arco vrijwilligers ja maar waarvoor eigenlijk?

Arco Catalogus manager 7,845 berichten

Hoi Amalia,

Ja, maar het gaat vooral om controle van Frans, Duits en Engels, want alles is in principe naar drie talen vertaald. Alleen merk ik zo nu en dan dat er foutjes zijn ingeslopen. Of dat vakjargon niet goed gaat.

Als je daar een bijdrage aan wilt leveren, kunnen we binnenkort een keertje bellen. Stuur me dan a.u.b. je telefoonnummer via een persoonlijk berichtje.

@baron

Zie vorige posting. En wat dacht je van (deelgebied)beheerders?

baronselderie-5 Catalogus beheerder 955 berichten

Ja, maar het gaat vooral om controle van Duits

@ Arco waarom is mijn vertaal bottum dan maanden geleden opeens geblokkert? was toch bijna dagelijks bezig vouten eruit te halen en kon nog toen Ted het terug zetten nog kwam er enig antwoord van Marco en andere  medewerkers,

We hebben alle vertalers eruit gehaald omdat in principe alles vertaald is dat variabel is en aanpasbaar was voor de vertalers. Rest nog een voortdurende controle, vooral op vaste teksten op de site, vermoed ik.

Fontanus 1 bericht

Ben meertalige Belg ,jurist uit de ambtenarij,vloeiend drietalig , met certifikaat 2e taal FRANS, via,examen  niveau één ,ambtenarij en apart nog eens idem als hoger officier.Vloeiend ENGELS gezien NATO-functies als Res.Officier..

Vloeiend drietalig(ook simultaanvertalen) met redelijke kennis van het DUITS.

Russisch eveneens mogelijk via Moskovitische echtgenote.

Heb als gepensionneerde wat tijd om dit voor u te doen...zowel vertalen en opstellen of verbeteren van automatisch gegenereerde teksten

Email (verwijderd door moderator - contact kan via Catawiki berichten)

Reageer op onderwerp