Welcome back! Whilst you were away we added the functionality to view auctions and bid in pounds.

We are hiring!

Forum (92574 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Dieren algemeen > categorie

5 berichten

pokie Catalogus beheerder 262 berichten

Heb een drietal afbeeldingen van mopshonden onder overig toegevoegd,

vraag is of dat juist is daar ik geen andere onderverdeling kan vinden.

Heb er nog veel meer van dus vandaar de vraag, niet dat ze opeens verwijderd

zijn.

Gr. Ron.

Boekenmagazijn 2,948 berichten

Als voorwerp heb je "Afbeelding" gekozen. Een afbeelding is echter iets wat op een fysiek voorwerp afgebeeld staat, niet het voorwerp zelf. Of heb je de foto's alleen digitaal?

pokie Catalogus beheerder 262 berichten

Daar heb je een punt Peter, gewijzigd in foto.

Gr, Ron.

janvanvlimmeren 1 bericht

Kan ik ook een opgezette das veilen op Catawiki?

en zo ja onder welke noemer moet ik het dan plaatsen??

groet Jan

baronselderie-5 Catalogus beheerder 955 berichten

De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) heeft bij inspecties in de binnenstad van Amsterdam  19 opgezette dieren in beslag genomen.

De voorwerpen bevonden zich in een pand voor verschillende handelaren in kunst en antiek. Daar kon een handelaar niet aantonen waar de  voorwerpen vandaan kwamen. Tegen haar is een proces-verbaal opgemaakt. De artikelen zijn in beslag genomen.

In de verkoophal zijn opgezette dieren aangetroffen. Het ging hierbij om twee buizerds, twee torenvalken, twee korhoenders, een merel, een lijster, een waterhoen, een hop, een snip, een pestvogel, een spreeuw, een specht, drie marters, een hermelijn en een das. hierbij konden de twee handelaren niet aantonen of deze dieren legaal opgezet zijn en in hun bezit zijn gekomen.

Reageer op onderwerp