Affiches en posters algemeen > Verkiezingsflyer
2 berichten
2 berichten
|
evaluna
|
Hallo allemaal, Ik heb in een oud boek een affiche gevonden van de politieke partij de PvdA. Het blijkt uit het jaar 1953 te zijn en hij is in prachtige staat. In de tekst is veel aandacht voor de waternoodsramp in februari 1953. Ook wordt er veel verwezen naar de destijds minister-president Willem Drees.
Heeft dit affiche veel waarde voor verzamelaars?
Groetjes! |
|
DisneyMeentwijc
|
Ik zou zeggen voeg hem toe aan de CataWiki Catalogus en je kan zien of er veel verzamelaars van zijn. Als veel mensen hem op de zoeklijst zetten, dan lijkt het mij dat die poster een redelijke waarde heeft. Bij waardering van posters en affiches heeft de waardering vaak ook veel te maken of hij ontworpen is door een bekende architect/ontwerper/graficus. Ik ben erg benieuwd naar de affiche, alleen al omdat hij van geschiedkundige waarde is. Verder wil ik er wel op wijzen dat dit forum er niet voor bedoeld is om de waarde van een item te bepalen als hij niet in de CataWiki Catalogus staat. Er wordt nog wel eens naar de waarde van een item gevraagd en vervolgens niet ingevoerd, maar op marktplaats of e-bay verkocht. Daar is het CataWiki-forum niet voor! Je kan de affiche toevoegen bij de rubriek affiches en posters. Voeg dan gelijk ook 2 thema's toe: Politiek en Watersnoodramp. Zo wordt de Catalogus steeds completer. |