Forum (34485 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Affiches en posters algemeen > stripposters-posters (strip)

8 berichten

Kennemerland 17 berichten

Bij strips is een subafdeling posters.

Bij posters is een subafdeling strips.

Logisch lijkt me dat beide subafdelingen dezelfde posters bevatten.

Helaas is dat niet waar: beide subafdelingen blijken exclusief te zijn.

De posters in de ene subafdeling komen niet voor in de andere subafdeling.

Soms komt er een poster voor in beide subafdelingen maar heeft dan andere eigenaars.

Vreemd.

pegag Catalogus Beheerder 1,008 berichten

Dat is een restje onverwerkt verleden.

Als het goed is staan er straks geen posters meer bij Strips.

Alle echte affiche posters (stripgerelateerd of niet) staan dan onder Affiches en Posters (naam moet eigenlijk worden aangepast)

Alle niet-affiche posters staan dan of onder "Strip ex-libris\prent" of onder "Beeldende Kunst" (afhankelijk of het onderwerp strips is of niet)

letlowjale 2 berichten

[verwijderd door moderator]

DisneyMeentwijc 753 berichten

Geen reclame op deze site! Alleen als het is toegestaan door de eigenaars van CataWiki en dan alleen nog volgens de hiervoor geldende regels.

Dit soort reclame hoort niet in het forum thuis, heel misschien in het CataWiki cafe, alhoewel ik niet zou weten wat het met verzamelen heeft te maken. Maar bij het cafe mag iets meer.

Doe het nog eens en ik of iemand anders markeer jou als ongewenst bij CataWiki! Ik hoop dat het gewoon een vergissing was en wens je dan ook veel plezier met het verzamelen van Ugg.

fazerco Catalogus Beheerder 643 berichten

Dat is een Spambot, niet nodig hierop te reageren. Rene of iemand anders haalt het wel weg, net als de reacties.

nikestore 1 bericht

[bericht verwijderd door moderator]

Morits Catalogus Beheerder 1,294 berichten

gebruiker Nikestore meteen maar verwijderen dan?...

Boekenmagazijn 979 berichten

Hoort 2353887 niet in de rubriek Affiches en posters? Of wordt iedere zeefdruk een "prent" genoemd, ongeacht het formaat?

Een A4-tje als 492911 staat vreemd genoeg wél bij de affiches.

(P.S. is er een beheerder die bij de affiches Franquin z'n accent aigu en België z'n trema kan teruggeven?)

Reageer op onderwerp