Forum (48810 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Eric de Noorman en Hans Kresse > Indianenreeks (to be continued?)

20 berichten

Jilles Catalogus Beheerder 1,478 berichten

In het engels zijn er twee delen indianenreeks verschenen. Redelijk zeldzame boeken, maar vandaag kwam ik deze en nog drie titels tegen.

plaatje verwijderd

Gevonden op internet. Wellicht alleen maar via internet te downloaden. In ieder geval niet op papier.

Wordt vervolgd

fazerco Catalogus Beheerder 944 berichten

Euh Jilles, ik krijg dit als ik het forum op wil gaan met chrome als browser

Waarschuwing: hier klopt iets niet!
forum.catawiki.nl bevat inhoud van image.magazine3k.com, een site waarvan bekend is dat deze malware distribueert. Als u deze site bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.

Jilles Catalogus Beheerder 1,478 berichten Plaatje verwijderd, wellicht gaat het nu beter...

Yep, geen chrome waarschuwing meer nu, alhoewel ik net eerst even wat moest aanklikken om door te gaan. Misschien dat dat nu doorwerkt, geen idee.

Nicole-a Catalogus Beheerder 73 berichten

Ik kreeg dezelfde waarschuwing  de eerste keer dat ik forum aanklikte en gebruik ook Chrome. Nu is het weg. Maar kan dit nu geen kwaad meer? 

Toch ff gegoogled om te kijken of ik engelse versies kon vinden, en bij stripzona komen 5 afbeeldingen tevoorschijn die niet in CW staan. Je moet je daar inschrijven op het forum om meer te zien, en het is een kroatische site....

De titels:

The gold vultures

The singing of the coyotes

The cub and the wolf

The path of revenge

The compagnions of evil

Marco Catawiki Team 889 berichten

Nicole-a: Ik kreeg dezelfde waarschuwing  de eerste keer dat ik forum aanklikte en gebruik ook Chrome. Nu is het weg. Maar kan dit nu geen kwaad meer? 

De waarschuwing had inderdaad te maken me de afbeelding die in deze forumpost was geplaatst. De afbeelding is nu verwijderd en daar mee is het verholpen.

Op dit moment zijn we aan het kijken wat we kunnen doen om te voorkomen dat dit niet weer gebeurt.

We hebben voor nu de mogelijkheid om afbeeldingen op het forum toe te voegen uitgezet, tenzij het een afbeelding is die op Catawiki staat. Dat zorgt ervoor dat we niet meer de problemen krijgen die er vanochtend waren.

Jilles Catalogus Beheerder 1,478 berichten

Ik zocht op Kresse en kwam bij een Engelse downloadsite uit, waar je tijdschriften en ook strips kunt downloaden. Het verbaasde me dat deze albums daar stonden, terwijl er maar twee in Engelse uitgaven zijn.

Zie voor de plaatjes: http://www.catawiki.nl/catalogus/strips/series-helden/10126-indianen-reeks-de?filters[6752]=921539

Het was niet mijn bedoeling om het systeem te verwarren.

Ik keek bij google afbeeldingen, verder ben ik niet gegaan omdat je je moest registreren.

Door dit in de google balk te zetten: the gold vultures kresse

Staat die albumcover op de 2de regel en de overige covers op regel 16

Link

pegag Catalogus Beheerder 1,456 berichten

Staat die albumcover op de 2de regel en de overige covers op regel 16

Dat hangt helemaal af van het formaat van je beeldscherm en de ingestelde resolutie hoor, wat bij jou regel 16 is is bij mij regel 9.

leuker is de constatering dat de afbeelding van "the cub and the wolf" de titel naamloos01.jpg heeft. Dus die is niet door een roemeen geplaatst :-)

De afbeeldingen kunnen vanalles wezen, de waarheid, ze bestaan tot een leuke photoshop. Het mooiste is misschien wel dat er Casterman onder staat. Daar kan je misschien meer mee.

De 2 op catawiki zijn door Methuan uitgegeven.

DisneyMeentwijc Catalogus Beheerder 1,317 berichten

We hebben voor nu de mogelijkheid om afbeeldingen op het forum toe te voegen uitgezet, tenzij het een afbeelding is die op Catawiki staat

Dat is toch hopelijk een tijdelijke oplossing, Marco? Hoe moeten mensen anders een plaatje gebruiken als ze advies vragen over een afbeelding?

Een link kan voor mensen een belemmering zijn om te kijken wat voor afbeelding er bedoeld word. Mensen willen misschien niet zoveel vensters/tabbladen open hebben.

BigBadWolf Catalogus Beheerder 381 berichten Ik heb de afbeelding gezien, maar vraag me dan wel af wat voor soort het was en hoe het geplaatst was. Ik ben het met DM eens dat plaatjes verduidelijking kunnen geven, maar het risico om malware te krijgen weegt wat mij betreft zwaarder.

Arwin Catalogus Beheerder 1,743 berichten

We hebben voor nu de mogelijkheid om afbeeldingen op het forum toe te voegen uitgezet, tenzij het een afbeelding is die op Catawiki staat.

Afbeeldingen die op Catawiki staan werken ook niet meer hoor Marco.

Arwin Catalogus Beheerder 1,743 berichten

Ik heb de afbeelding gezien, maar vraag me dan wel af wat voor soort het was en hoe het geplaatst was.

Het waren doodnormale jpeg's, waar niets mee aan de hand was.
Zelf kreeg ik de waarschuwing gisterochtend ook, dus dat had ik even nagekeken.

De kans dat iemand die ze gezien heeft hierdoor een virus heeft opgelopen, is 0%.
Het was puur de site waar ze opstonden die de waarschuwing veroorzaakte.

Om een afbeelding uit de catalogus in het forum te plaatsen doe je het volgende:

• In je browser open je op 1 tab het item waarvan je de afbeelding wilt halen.
  • In de 2e tab ga je naar het forum en klik je in het betreffende topic op 'Plaats reactie'.
  • Vervolgens ga je naar de eerste tab en sleep je de afbeelding naar de 2e tab. 
  • Op het moment dat de 2e tab opent dan laat je de afbeelding 'vallen' in het Reactie invoer veld.

Et voila:

Strip - Tom Tempo - De witte raaf

(Ik heb dit getest met Chrome, Safari en Firefox)

Arco Catalogus Beheerder 3,011 berichten

Volgens mij kan je in Windows Explorer helemaal niet slepen en droppen tussen tabs onderling...

stripspeldjes Catalogus Beheerder 675 berichten

Marco, probeer dat nog eens, maar nu met de Grotere foto.

Dat werkt inderdaad niet. Kijk ik even naar.

Reageer op onderwerp