Forum (48656 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Strips algemeen > Kuifje Schoolagenda 85-86

5 berichten

ostara-nl 3 berichten

Ik heb een vraag, betreffende de Kuifje Schoolagenda 85-86.

Deze heb ik onlangs gekocht op een stripmarkt, thuis gekomen heb ik op de stripcatalogus van Catawiki gekeken en zag dat het type wat er op stond anders was dan die ik gekocht had. De uitvoering is op 2 plaatsen verschillend, qua kleur is de agenda het zelfde, voorkant en achterkant zijn de figuren het zelfde. Alleen bij de agenda van mij staan de figuren allemaal op de voorkant en de achterkant is blanco (wit).

Toen ik de agenda kocht, zag ik dat de agenda van binnen geen schutbladen heeft

en dat de agenda begint met OSTER (moet zijn LESROOSTER) dus incompleet, verder na 16 bladzijden is de rest blanco. Er missen geen bladzijden of zijn er uitgescheurd. Weet iemand hier iets over.

Heb ik hier nu een MISDRUK of niet.

Groeten Ostara-nl.

Collectioneur Catalogus Beheerder 448 berichten

Heb ik hier nu een MISDRUK of niet.

Je hebt in ieder geval een incompleet exemplaar, waar weinig mensen belangstelling voor zullen hebben.

Boekenmagazijn 1,442 berichten

Mogelijk een zgn. dummy, een proefexemplaar dat als productietest werd gemaakt of voor gebruik door vertegenwoordigers die bij winkels bestellingen gingen opnemen. Daar zijn maar weinig liefhebbers voor en de waarde is minimaal.

PlaatjesBoekjes 12 berichten

.

ostara-nl 3 berichten Bedankt voor de reacties, Ik ga de agenda ook maar op Catawiki zetten, de voorkant is anders dan de ene die er op staat, zoals ik beschreven heb in mijn vraag. Misschien zijn er meer verzamelaars die dit model in bezit hebben. Ostara-nl.

Reageer op onderwerp