Forum (34485 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Suggesties voor de site > Aparte dvd rubriek?

15 berichten

AvdP 481 berichten

Weet niet of hier ook verzamelaars zijn van dvd’s zowel gewoon als specale uitgaven, maar ik zie dat mensen dvd’s bij strips, overige en weet ik het waar planten.
Is het dan niet beter een aparte dvd rubriek te maken, die dan video’s en dvd’s bevatten. Met een mogelijkheid te linken aan een eventuele stripheld, boek, enz?

deblouw Catalogus Beheerder 168 berichten

ik dacht dat die rubriek al een tijdje op de planning stond…

AvdP 481 berichten

Als dat zo is, dan moet hij zo snel mogelijk komen.

Rene Catawiki Team 2,897 berichten

Klopt deze rubriek staat inderdaad al een tijdje in de planning. We willen starten met een goede database die we kunnen gebruiken als basiscollectie zodat je in een keer veel DVDs als basis hebt. We willen hier snel mee van start gaan, maar zijn op dit moment ook met andere dingen bezig zoals het kunnen drukken van een professioneel boek van je eigen verzameling of van een deel van de catalogus. Dit wordt erg mooi!

Bodemjager Catalogus Beheerder 124 berichten

Hoe staat het ondertussen met de rubriek voor dvd’s?

kdamme Catalogus Beheerder 189 berichten

Er worden weer film-dvd’s in de muziekrubriek geplaatst. Waarschijnlijk omdat daar de enige DVD-invoermogelijkheid is.
Wellicht is het toch handiger om de DVD-rubriek in de lucht te krijgen, desnoods zonder basiscollectie.
In de boeken- en muziekrubrieken is te zien, dat gebruikers niet onwelwillend tegenover zelf invoeren staan.

Beste kdamme,
Je hebt gelijk. We moeten snel met een DVD rubriek starten. Dan maar zonder basiscollectie. Voorkomt ook de “vervuiling” in andere rubrieken.
Rene

Morits Catalogus Beheerder 1,294 berichten

Rene, als je zegt wat je als basisgegevens nodig hebt, kan ik denk ik wel aan een bestandje komen met een paar duizend DVD films van een neef van mij. Hij heeft ze allemaal in de computer staan. Is denk ik wel een plat bestand met scheidingstekens van te maken.

ik ben wel benieuwd hoe het met de dvd rubriek staat.
kunnen we binnenkort al onze films invoeren?

Wordt aan gewerkt!

Dick52 Catalogus Beheerder 1,258 berichten

Gezien het voorafgaande is er denk ik echt wel behoefte aan.
Dan ook graag een heldere invul instructie.

we zijn zeer nieuwsgierig hoe de dvd rubriek er uit komt te zien

ABRABER 35 berichten

Heb gister wat dvdees geplaatst. Zag er goed uit.

Jilles Catalogus Beheerder 1,220 berichten

@Abraber
Nu nog wat meer informatie aan de ingevoerde DVD toevoegen en het ziet er beter uit

ABRABER 35 berichten

ja oke, zal ik doen

Reageer op onderwerp