Beeldjes / Figures / Figurines algemeen > Tinkerbell
6 berichten
6 berichten
|
1955-chevy
Catalogus Beheerder
|
Kan iemand Tinkerbel aanpassen in: Tinkelbel - NL Tinkerbell - ENG Verder graag "piek" toevoegen aan soort voorwerp Thnx, Chevy |
|
Boekenmagazijn
|
Doe het dan maar meteen compleet: NL: Tinkelbel EN: Tinker Bell (varianten: Tinkerbell, Tink) F: Fée Clochette D: Fee Glöckchen |
|
DisneyMeentwijc
|
Oh wat een vreselijke vertaling! Heeft Disney echt de fout gemaakt door Tinkerbel in het Nederlands naar Tinkelbel te veranderen? Mickey Mouse blijft toch ook Mickey Mouse en niet (meer) Mikkie Muis ? Ik dacht altijd dat de Nederlandse naam van Tinkerbel ook Tinkerbel was (of heeft een Chinees het vertaald ;) )? Verder vind ik dat bij vertalingen namen zoveel mogelijk hetzelfde moeten blijven, tenzij het niet anders kan. Hoewel ik de vertalingen van Harry Potter wel leuk vind. Zwijnstijn (of zoiets) hoe kom je er op !? |
|
Arwin
Catalogus Beheerder
|
Dit soort vertaal verzoeken voor rubrieken waar geen actieve beheerders meer voor zijn, kunnen beter direkt aan Karin worden gedaan.
Dit was voor de bewerking van Disney al zo vertaalt.
Dat kan, maar ik vraag me al een tijdje af of dit nog wel verstandig is. |
|
1955-chevy
Catalogus Beheerder
|
Okay, eh, dus de kerstitems gaan weer terug naar "overig". Vind ik prima, maar ide piek heb ik al wel bij beeldjes opgevoerd. Het gaat om deze: 2367047. Lijkt me nu aardig op z'n plaats, toch? Tja, om kerstversiering een gebruiksvoorwerp te noemen... Volgens mij gebruik je een piek net zo fanatiek voor van alles en nog wat als een beeldje. Het lijkt me trouwens best een leuk nieuw gebruik naast kerstbomen verbranden: kerstballen gooien of de kalkoen snijden met kerstbalscherven... Eh, alleen dan vrees ik dat ze niet meer op CW hoeven te worden opgevoerd. |
|
Arwin
Catalogus Beheerder
|
Kun je over twisten inderdaad.
Zelf zie ik het liefste alle kerstballen bij elkaar, nu de overig rubriek zichtbaar is. Volgens mij denken de meesten er zo over, maar omdat het een ingrijpende ingreep is, ga ik dit eerst nog even bespreken. |