Afspraken over toevoegen gegevens > CDi's
8 berichten
8 berichten
|
Zwendel
Catalogus Beheerder
|
Naar aanleiding van een topic in DVD's zou ik voorstellen om CDi's die niet onmiddellijk in een bestaande rubriek ondergebracht kunnen worden, voorlopig bij Video Games te houden in een genre 'Overige' (nieuw te crëeren). |
|
fazerco
Catalogus Beheerder
|
Hmm, moeten we dan cd-rom's,umd's, etc ook hier houden, aangezien er al verscheidene overgezet zijn? |
|
Zwendel
Catalogus Beheerder
|
Informaticasoftware (programmeertalen, Office, Browsers,...) duidelijk niet, Dat moet op termijn een aparte rubriek worden (waar Video Games eventueel een onderdeel van wordt, als men beslist om eens grote kuis te maken in de rubrieken). Video-CD's: dat is een vraag die ik mij ook stel. Een CD met videoclips van Elton John? Wie wil die hebben? DVD's of Vinyl? Voor UMD zijn het de enkel Video UMD's die naar DVD's zouden gaan, dat is vrij duidelijk, dat staat op het doosje. Ik zou voorstander zijn dat Interactieve Encyclopediën naar 'Boeken' gaat, Muziek naar 'Vinyl,...) en Film naar 'DVD's'. En zoals gezegd, in dit geval zou 'Overig' eigenlijk een vergeetputoperatie zijn. |
|
Arco
Catalogus Beheerder
|
Kijk even naar de dragers die al bij DVD staan: http://www.catawiki.nl/catalogus/dvd-video-blu-ray/397855-dragers-media |
|
Zwendel
Catalogus Beheerder
|
Arco, dat is dan een misverstand, ik dacht dat je die types CDi's liefst niet bij DVD's had. Ik zal er deze namiddag een aantal bijzetten (ook UMD's), kan je zien over wat het gaat. En kan ik ook Zamelwim informeren, die was ongerust omdat hij zijn CDi niet meer terugvond. |
|
Arco
Catalogus Beheerder
|
Het maakt mij niet zo uit waar ze staan, als het maar een beetje logica heeft. Wel heb ik ze het liefst niet bij Overig omdat je daar te weinig info kan meegeven. |
|
fazerco
Catalogus Beheerder
|
Helaas is die kweekvijver wel eens het vergeet putje van invoerders. Btw, waarom heb je bij de franka cd-rom de scan veranderd naar een kleinere scan? Groot is beter en je kan dan wat meer lezen, wat bij de meeste cd-rom wel eens handig is aangezien de informatie erop staat, maar klein! Goed voorbeeld doet goed volgen zeggen ze toch. |
|
Arco
Catalogus Beheerder
|
Geen idee, meer. Wellicht omdat de voor- en achterkant die er al stonden niet van dezelfde invoerder waren? Zoniet, dan is het een vergissing. |