Video games algemeen > Dubbele invoeringen kunt u hier melden
13 berichten
13 berichten
|
AvdP
|
Mocht u een dubbele invoer vinden, meld het hier en hopelijk pakt een beheerder dit op. |
|
AvdP
|
Ik begin maar alvast: |
|
Arwin
Catalogus Beheerder
|
Nog een. |
|
AvdP
|
Er zullen vast meer ontstaan als er van alles wordt overgezet. Zag onder ‘spellen’ een aantal spellen die ook zijn ingevoerd onder ‘videogames’. |
|
Arwin
Catalogus Beheerder
|
Bij speelgoed staat ook nog het een en ander. |
|
AvdP
|
oops, die bedoelde ik ook :S hoe kom ik nu weer bij spellen… |
|
DisneyMeentwijc
Catalogus Beheerder
|
Nog een gevonden, denk ik. Star Wars: Knights of the Old Republic staat er meerdere keren in en ik denk dat het om dezelfde game gaat. |
|
Zwendel
Catalogus Beheerder
|
Zijn samengevoegd. Bedankt voor het melden. |
|
DisneyMeentwijc
Catalogus Beheerder
|
Ik heb er 1 gevonden in de rubriek overig: 532081Suske en Wiske familiequiz 1. Die moet verplaatst worden naar videogames, 1249255 familiequiz 1 staat immers ook in die rubriek. Kan ik voordat het verplaatst word, deze al aan mijn verzameling toevoegen of moet ik wachten tot het verplaatst is? |
|
Jilles
Catalogus Beheerder
|
Je hoeft niet te wachten totdat het verplaatst is, gegevens van verzamelaars e.d. gaan bij de verhuizing gewoon mee. |
|
Ferlex
|
Hier heb ik een vraag over. Als ik een game uit een ander jaar heb moet ik er een nieuwe pagina voor maken? Ik heb net Atari 2600 Pac man 1981 toegevoegt maar er staan ook pac man games met andere jaren. |
|
Arco
Catalogus Beheerder
|
Ja, ander jaar is ander item... |
|
fazerco
Catalogus Beheerder
|
Had je even gekeken dan had je kunnen zien dat het jaar op de cartridge bij die andere pac-man hetzelfde is. De volgende keer gewoon even het item aanklikken en vergelijken met het item wat je in je hand heb. Foutjes worden nu eenmaal gemaakt en een jaartal kan je gewoon veranderen. |