Postzegels algemeen > verkoper reageert niet
6 berichten
6 berichten
|
AlardRoose
|
Heb ergens een week geleden een bestelling geplaatst maar verkoper reageert niet. Wat kun je het beste doen. Ik snap wel wachten. Als iemand met vacantie is kun je dan je shop tijdelijk sluiten zodat je geen bestelling kunt doen. |
|
DisneyMeentwijc
Catalogus Beheerder
|
Beste AlardRoose, niet iedereen met een shop heeft een echte winkel. Er zijn ook vele verzamelaars die hun overbodige/dubbele items willen verkopen. Zij gebruiken CataWiki in hun vrije tijd en kunnen niet altijd achter de computer naar CataWiki kijken. Ik geef wel meteen toe dat het erg slordig van een verkoper is om niet even een mailtje te sturen naar de koper. Dan weet hij/zij ook waar hij/zij aan toe is. Het maken van zo'n mail kost echter ook tijd, maar een heel kort mailtje met de tekstL ik heb je bestelling in goede orde ontvangen en zal je bestelling over .. dagen in behandeling nemen. Of zoiets, maar geef dus wel een antwoord. Mijn enige antwoord die ik je kan geven, had je zelf ook al aangehaald en dat is wachten. Had je ook al betaald? Ik zou als ik jou was nog een aantal keren proberen om de verkoper te bereiken met e-mails, Reageert hij na een aantal weken nog niet, neem dan contact op met Rene of Marco, de eigenaren van de Site. |
|
AlardRoose
|
Hallo, Bedankt voor het reageren. Het betreft een Belgische verkoper met 1 beoordeling en die is positief. Als je iets besteld dan kun je nog niet betalen. Eerst wachten op reactie van de verkoper en dan krijg je een faktuur. Ik ga er bijna vanuit dat Rene of Marco dit soort mails ook leest. Rene heb ik wel benaderd maar geen reactie. Misschien vacantie. Afwachten maar. Zijn leuke zegels . Heb ze nog niet eerder gezien voor de verkoop. |
|
Marco
Catawiki Team
|
Ik neem aan dat je refereert aan de mails die je naar de koper hebt gestuurd? Die mails zijn niet zichtbaar voor ons en worden niet gelezen. Ik sluit me aan bij het antwoord van DisneyMeentwijc. Nog even geduld gezien de vakantieperiode. |
|
AlardRoose
|
Hallo allen, Verkoper was met vakantie. Heeft vandaag gereageert dus..............opgelost. |
|
MICHO
|
Alard Snelle jongen! Er moet ook vakantie worden gehouden ! Micho |