Afspraken over toevoegen gegevens > Een groot vraagteken
8 berichten
8 berichten
|
Arco
Catalogus Beheerder
|
Is de verzamelgebiedsnaam plotseling gewijzigd in Albumplaatjes, of ben ik een beetje kippig aan het worden? |
|
Arwin
Catalogus Beheerder
|
Is een paar maanden terug gebeurt. Je hebt ook Panini trading cards dus de naam van deze rubriek was een beetje ongelukkig gekozen. Maar ja, dan moet de forum naam natuurlijk ook worden aangepast… |
|
Arco
Catalogus Beheerder
|
Ik snap het. Net als bij die spellen en losse stukken, afgelopen week. |
|
Zwendel
Catalogus Beheerder
|
Is dan wel massaal fout gedaan (ook door mij). De chocolade en Kuifje punten plaatalbums staan bij albumplaatjes. |
|
Arco
Catalogus Beheerder
|
Apart opnemen is de enige manier om inzicht te krijgen in wat je mist. |
|
hilda
|
Hallo Het is me nog niet helemaal duidelijk. ik heb een boek met albumplaatjes het heet zomer en het is van Jac.P.Thijsse. Het is compleet alle plaatjes zitten er in. Ik kan het niet onder albumplaatjes vinden en ook niet onder boeken. Hoe moet ik dit nu invoeren en waaronder. Verder had ik nog een vraag, wie bepaald de cataloguswaarde? |
|
Rene
Catawiki Team
|
Hier zie je de Verkade plaatjesalbums: http://www.catawiki.nl/catalogus/Boeken-Uitgeverijen-Verkade/a/2ee320bbfb87a8ec8b36896a7f7a087702bfca28/g/na/s/1/0/SO_9/a Als je in de zoekbalk bijvoorbeeld Verkade intikt dan zie je het als uitgever in de boekenrubriek. De cataloguswaarde wordt nu vaak bepaald door de beheerders. Als er nog geen catalogusprijs bekend is dan wordt de prijs van de eerste aanbieder als uitgangspunt genomen. Het is de bedoeling de cataloguswaarde af te gaan leiden van de verkopen die via Catawiki plaats vinden maar dat is nog niet gereed. |
|
Boekenmagazijn
|
De eerste druk stond nog niet bij dat overzicht omdat er als uitgever "Verkade Zaandam" bij stond (inmiddels aangepast). Er bestaat trouwens ook een moderne herdruk van uit 1975, die nog niet in de catalogus staat (en die hooguit een tientje waard is). |