Albumplaatjes algemeen > Flintstones
7 berichten
7 berichten
|
Succo
Catalogus Beheerder
|
538625 en de hele serie die erin staat, zijn geen albumplaatjes. Het zijn meer promotiekaartjes of tradingcards. Sommige zijn een verkleinde versie van de ansichtkaarten uit de jaren 60. Kan of wil iemand zijn licht daarover laten schijnen ? |
|
Arwin
Catalogus Beheerder
|
Wat is het formaat ?
Sommige kaartjes hebben een tekst in de bovenhoek. Weet iemand of ze bij een product zaten, zoals bijvoorbeeld kauwgum ? |
|
Succo
Catalogus Beheerder
|
Achterkant is blanco en die opdruk die bij sommige voorop staat staat hier achterop. Nog even wat anders Arwin. Ik heb net bij trading cards twee kaartjes ingevoerd, die volgens mij cigarette cards worden genoemd. Kunnen die wel bij Trading cards of moeten die ook bij albumplaatjes?, want daar heb ik ooit eens de serie Cartoon Capers ingevoerd |
|
Succo
Catalogus Beheerder
|
en de afmeting is 6.5 x 9.5 cm De tekst die erop staat luidt: Trade mark of Screen Gems Inc facet publishers Authorized for Hanna Barbera prod inc 1964 |
|
Arwin
Catalogus Beheerder
|
Rudi Schreef
Oké, bij mij komen ze ook niet bekent over. Succo schreef
Die mogen inderdaad bij de trading cards.
|
|
pegag
Catalogus Beheerder
|
belletje ;-) Kijk maar eens achterop een willekeurige kaart. Allemaal uitgebracht door Facet Publishers, en allemaal Screen Gems, inc als trademark.
Screen Gems is een dochtermaatschappij van Columbia Pictures.
edit: zijn het geen kauwgom plaatjes of zo? |
|
Arwin
Catalogus Beheerder
|
Aha, bedankt. |