Forum (34485 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Devotionalia en religie algemeen > materiaal

9 berichten

Bodemjager Catalogus Beheerder 124 berichten

Misschien is het handig om een optie toe te voegen in de catalogus gegevens zodat je kan invoeren van welk materiaal je voorwerp is gemaakt.
Bijv. gips, hout, steen, metaalsoort (koper, brons zilver etc.)
dit mis ik hier nog wel…..

artdecorations Catalogus Beheerder 53 berichten

helemaal mee eens, maar dat geldt voor meer categorieen.
Denk daarbij aan beeldende kunst, beeldjes etc.

Experiment626 Catalogus Beheerder 194 berichten

Enerzijds denk ik aan beeldende kunst, beeldjes etc…
Anderzijds weet ik dat er bij de rubrieken beeldende kunst en beeldjes/figurines al een veld ‘materiaal’ is…

Hildegonde 1 bericht

Ik kan nergens vinden hoe ik een ik-zoek (met plaatje) bericht kan plaatsen, ik word erg  moe van het ronddwalen op de site.

Morits Catalogus Beheerder 1,294 berichten

@Hildegonde

als het item dat je zoekt al in Catawiki staat, dan hoef je slechts het item aan te klikken en aan de rechterkant zie je dan een box waarin staat 'Toevoegen aan zoeklijst'.

Als het item nog niet in Catawiki staat, dan heb je een klein probleempje, want je mag slechts items in Catawiki opvoeren als je zelf een scan kunt maken van het item. Je mag namelijk geen plaatjes van het internet plukken. Dan rest je niets anders dan eens navraag doen (bijvoorbeeld) via het forum wie dat specifieke item heeft.

P.S. dit berichtje hoort niet onder "Materiaal", toch?

Dick52 Catalogus Beheerder 1,258 berichten

@ Morits waar staat dat je geen plaatjesmag plukken? dat we dat liever niet hebben klopt! maar eenduidelijk plaatje graag zelfs En waaraan zie je een (geleend) plaatje? 

Arco Catalogus Beheerder 2,185 berichten

Dat is de basis van Catawiki, Dick. Dat je invoert wat je in handen hebt en dat zelf scant of fotografeert. Daarin onderscheidt Catawiki zich en dat zorgt voor kwaliteit. Iedereen weet dan zeker dat het item bestaat in precies de vorm die je op Catawiki ziet. We zitten hier met 23000+ mensen die elkaar niet kennen en die zich theoretisch op elk plekje van onze aardkloot kunnen ophouden. Vertrouwen kan je hier dus alleen maar krijgen door dingen van jezelf te laten ZIEN.

Arwin Catalogus Beheerder 1,558 berichten

Volgens mij wil Hildegonde gewoon weten hoe ze hier op het forum een plaatje plaatst, omdat ze iets zoekt.

Dick52 Catalogus Beheerder 1,258 berichten

@ Arco, ik ben het daar volledig > 100% mee eens eigen scans.

Maar  dan moeten we dat ook letterlijk vastleggen.

Ook ik vindt ga voor kwaliteit en niet voor kwantiteit een jaar geleden is daar ook een diskussie over geweest.

Maar leg dit vast en dan is het inderdaad pech als je wat zoek en het staat niet in de catalogus. en dat is jammer.

ook een klein vervolg hierop heb het eerder aangegeven zet ook of iemand het prive heeft dus niet alleen als de naam bekend is maar iemand die zijn verzameling op prive heeft staan bij verzamelaars kan dan gewoon prive staan en misschien staat prive dan 20 keer als verzamelaar van een item er in. sowhat.

Reageer op onderwerp